Bubbel i nybygget



Kommentarer
Postat av: Znogge

Rosa ligger i tiden ;-)

2011-07-14 @ 09:26:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni/fotografia

Jag har just upptäckt att rosa också är drickbart ;) Annars föredrar jag vitt, helst portugisiskt Vinho Verde.

Vilket fint bygge ni firar!

Jo, jag har också en D90 som jag tycker mycket om fast den är lite tung att släpa på. Ekonomin avgjorde när jag köpte macro så det blev ett Tamron 90mm 1:2.8 som jag är nöjd med. Jag var lite osäker på hur mycket det skulle komma till användning. Och med facit i hand så var det nog ett bra beslut.

Jag har ett 18-200 Nikkor som nästan alltid sitter på kameran. Det klarar ju de flesta situationer om man inte vill ta med sig flera objektiv.

Lyckost som ska till New York! Dit skulle jag också vilja åka.

Vi får göra utflykter här på hemmaplan istället. Till ön åker vi när det ser ut att bli uppehåll några dagar.

Må så gott!

2011-07-14 @ 10:28:20
URL: http://piona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0