Nonstopp

Äldsta dottern skrev så här när hon fick veta vad den här sidan skulle heta : Ofta! Det låter som ett typiskt trött tonårsuttryck..  Vilket på något sätt bevisar att namnet är helt rätt. För även om jag inte riktigt kan räknas som tonåring så var jag trött på att fixa en bild om dagen.  Så Ofta here we go!

Jag hittade en hel ask full av nonstopp idag. Innan jag hade fotograferat färdigt var den nästan tom. Jag körde med blixt. Det blev en kul effekt när framsidan på asken kom i skugga och blixtljuset bara nådde överkanten och insidan på den.


 



Kommentarer
Postat av: Znogge

Grattis till Ofta. Jag länkar hit också.



God fortsättning!

2012-01-04 @ 12:55:28
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: michèle

This picture is quite nice and you are beginning with this blog very well!



? i haven't understood why you aren't going on with the first one.

2012-01-06 @ 11:52:37
URL: http://micheledassy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0