Hamngatan


 


Kommentarer
Postat av: Katja

Visste inte att dessa cyklar utvecklades. Det har verkligen blivit 2000-tal med sin strömlinjeformade form och sin helstripade utsida.



År2000 så fick jag uppleva en fantastisk resa. Bangkok, Eastern and Oriental Express till Singapore. På vägen mer till Singapore så blev det ett stopp för en tur ut till Penang (en ö). Tiden var hårt pressad med en tur i George Town skulle vi hinna med. Hela sällskapet hoppade in i cykeltaxis a'la ursprung. Vår chaufför var en mager, liten och framförallt gammal man. Jag tyckte det var riktigt pinsamt att han skulle köra omkring på mig och sambon. Tillsammans vägde vi nog som 4 st av honom. Då Sedan dess har jag en kluven inställning till tjänsten. Får nog tänka om nu för den du fångat på bild har nog betydligt bättre utväxling och han ser ung och frisk ut.

//Katja

2011-07-10 @ 21:24:29
URL: http://katjatanhua.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0